Zadejte číslo vaší zásilky




Nenalezeno

Položka nebyla nyní nalezena. Je-li třeba, ověřte ji prosím u odesílatele a zkuste ji zkontrolovat později. Obecné vysvětlení:

  1. Přepravce ještě nepřevzal zásilku.
  2. Zásilka ještě nebyla skenována v žádném místě přepravy a vložena do systému.
  3. Vaše číslo zásilky je špatné.
  4. Zásilka byla odeslána před delším časem a informace již není dostupná.

Obecně je každý balíček, po předání dopravci, skenován a vložen do systému. Mezi skenováním balíčku v libovolném místě přepravy a dostupností sledovacích dat v systému přepravce může existoval časová prodleva. Zpracování zásilky může trvat i několik dní a sledovací informace tak nemusí být ihned k dispozici. V takovém případě můžete počkat a později se znovu pokusit o sledování zásilky, a nebo kontaktovat přímo přepravce.

 

Přepravováno

Zásilka byla odeslána ze země původu a je na cestě na místo určení. Obecné vysvětlení:

  1. Vaše zásilka byla předána přepravci.
  2. Vaše zásilka byla odeslána ze zdrojové země.
  3. Vaše zásilka dorazila do cílové země a čeká na proclení.
  4. Vaše zásilka dorazila do cílové země a přepravována lokálním dopravcem.
  5. Vaše zásilka je na cestě. Na příklad se nachází v tranzitní zemi, odkud bude doručována do cílové destinace.

Prosím věnujte pozornost detailním informací. Pokud vaše zásilka dorazila do cílové země, doporučujeme zkontrolovat její stav znovu za 1 až 2 dny.

 

Doručováno

Zásilka je doručována nebo dorazila na místní doručování, můžete si naplánovat doručení nebo vyzvednutí. Uvědomte si přitom prosím, lhůty rozvozu. Obecné vysvětlení:

  1. Zásilka byla doručena do pobočky přepravce, kde je možné ji vyzvednout.
  2. Zásilka je právě doručována příjemci.

Pokud jste si jisti, že zásilka byla úspěšně doručena, ignorujte prosím toto upozornění. V případě, že zásilka nedorazila, doporučujeme kontaktovat odesilatele za účelem domluvení nového pokusu o doručení dopravcem nebo pokusit se zásilku vyzvednout u dopravce. Tipy: Každý dopravce má stanoven časový limit pro vyzvednutí zásilky – pokud jej nedodržíte, bude zásilka vrácena odesilateli.

 

Nedoručeno

Dopravce se pokusil zásilku dodat, ale neúspěšně, může to z několika důvodů. Kontaktujte prosím dopravce o vysvětlení. Obecné vysvětlení:

  1. Možné důvody neúspěšného pokusu o doručení: adresát nebyl zastižen v čase doručování, doručování bylo přeplánováno na později, adresát vyžádel pozdější doručení, problém s adresou – nelze najít objekt nebo se jedná o odlehlou oblast.

Pokud jste si jisti, že zásilka byla doručena, prosím ignorujte toto upozornění. Nicméně, jestliže jste zásilku neobdrželi, doporučujeme kontaktovat přepravce za účelem objednání nového pokusu o doručení nebo vyzvednutí zásilky osobně. Tip: Obecně mají přepravci omezený čas uchování zásilky, proto doporučujeme vyzvednout si zásilku co nejdříve, jinak může být vrácena odesilateli.

 

Doručeno

Vaše zásilka byla úspěšně doručena k adresátovi. Obecné vysvětlení:

  1. Ve většině případů stav “doručeno” znamená, že příjemce obdržel zásilku. Pokud tomu tak není, doporučujeme kontaktovat odesilatele nebo přepravce pro získání více informací.