Všeobecné informace

Vaše objednávka bude doručena prostřednictvím dvou dopravců:

  • Česká pošta – balík do ruky
    • zboží Vám bude doručeno přímo do Vašich rukou pracovníkem České pošty. V případě, že nebudete k zastižení na adrese, kam byl balíček doručen, balíček bude umístěn na nejbližší pobočku České pošty.
  • DHL
    • mezionární kurýrní služba, která Vám rovněž doručí balíček přímo do Vašich rukou.

Doba dodání je uvedena u každého produktu. Standardní doba dodání činí 5-40 pracovních dní a více než 95% zásilek je doručeno v tomto termínu.

Pokud vás zaměstnanec České pošty nezastihne doma, balíček zanechá na nejbližší pobočce.

Naší vizí je spojovat světové trendy a zároveň praktické vychytávky z celého světa na jednom místě. Chceme maximálně spokojené zákazníky a protože nás tíží delší dodací doba, snažíme se ji našim zákazníkům kompenzovat tak, že poštovné hradíme my.

Pro úspěšné otevření reklamačního protokolu je potřeba vyplnit náš online reklamační formulář, který naleznete v sekci Reklamační řád a nebo na tomto odkazu: https://rivalenti.cz/formular-pro-uplatneni-reklamace/

Po otevření tohoto protokolu máme na vyřízení reklamace u dodavatele 30 dní.

Pokud je u zboží uvedeno, že je skladem, je tím myšleno, že je zboží skladem u dodavatele, jak je psáno v době dodání u každého produktu.

U každého produktu, kde je potřeba vybrat velikost, naleznete v popisku velikostní tabulku, podle které je potřeba se řídit z důvodu správného výběru velikosti.

Před objednáním produktu svou velikost prosím překontrolujte podle centimetrů uvedených v tabulce.

Informace o platbách

Pokud si v objednávkovém procesu vyberete platbu bankovním převodem, obdržíte pokyny k platbě formou SMS i emailem. Prosíme Vás, abyste při platbě zasílali přesnou částku a nezapomněli ani na variabilní symbol, kterým je Vaše číslo objednávky. Toto číslo slouží k párování plateb v našem systému. Pokud zapomenete uvést variabilní symbol, nezoufejte, nespárované platby procházíme každý den a nespárované transakce párujeme ručně.

Platba kartou představuje nejbezpečnější způsob platby vůbec. Platba je zabezpečena a je nutno ji potvrdit SMS, kromě toho je ale velice rychlá a urychle celkový čas, kdy Vám bude objednávka doručena.

Pokud jste platili a nedorazil Vám email potvrzující přijatou platbu, pravděpodobně jste zapomněli uvést správný variabilní symbol. Pokud jste uvedli správný variabilní symbol a informaci o tom, že jsme platbu úspěšně přijali, ve své emailové schránce neevidujete, podívejte se prosím, zdali jste u své objednávky vyplnili správný email. Stačí malý překlep v emailové adrese a veškerá emailová komunikace od nás k Vám nebude doručena.

Pokud jste při platbě vyplnili správný variabilní symbol i zadali správný email, zkontrolujte, zdali email nemáte ve SPAMu či složce Hromadné/Promoakce, určitě tam bude.

Občas se stane, že při platbě bankovním převodem zaplatíte více, než byla požadovaná částka. V tento moment nás kontaktujte na email info@rivalenti.cz a my Vám přeplatek ihned vrátíme.

Občas se stane, že při zadávání přesné částky dojde k chybě a místo například 499 Kč zaplatíte 497. V ten moment se platba nespáruje a náš systém objednávku stále eviduje jako nezaplacenou. To samé se děje v případě, že zaplatíte více, než představuje hodnota objednávky. V obou případech nás musíte kontaktovat na email info@rivalenti.cz, abychom doplatek či přeplatek vrátili.

Je nám to líto, ale platit dobírkou v našem obchodě nelze z důvodu vysokého počtu nepřevzatých objednávek, stále ale nabízíme hned několik dalších alternativ. Svou platbu můžete provést následujícími způsoby:

  • Bankovní převodem,
  • Platební kartou online při dokončení objednávky
  • Poštovní složenkou typu A, kterou vyplníte na poště,
  • Pokladním příjmovým dokladem přímo ve Vaši bance, stačí pracovníkovi sdělit, že chcete vložit peníze na vrub účtu udaný ve SMS nebo e-mailu a jako variabilní symbol uvést číslo objednávky.

Aby proběhlo automatické spárování s objednávkou, musí přesně odpovídat přijatá částka a variabilní symbol uvedené ve shrnutí objednávky.

Nejčastějším z důvodů neustále zasílaných upomínek je chybně uvedený variabilní symbol či částka. Systém v tomto případě nedokáže rozpoznat přijetí platby k dané objednávce.

Pokud jste nenalezli odpověď na Váš dotaz, neváhejte se obrátit na náš zákaznický servis na emailové adrese info@rivalenti.cz