Vrácení peněz – lhůta a způsob na vrácení peněz

Vyřízená reklamace nebo uznané odstoupení od kupní smlouvy, kdy Vám vrátíme peníze?

Jakmile od nás obdržíte email, že jsme vyřídili Vaši reklamaci nebo uznali odstoupení od kupní smlouvy, finanční oddělení zadá pokyn v internetovém bankovnictví a platba bude odeslána zpět k Vám. Lhůta pro vrácení peněz činí maximálně 14 pracovních dní. Zpravidla ale zvládáme platby vracet během 5 pracovních dní.

Kam Vám vrátíme peníze? 

Při platbě kartou

V případě, že jste platili kartou, můžeme peníze navrátit zpět na Vaši platební kartu a tento proces trvá zpravidla maximálně 3 dny – zadáme pokyn poskytovateli platebních karet, ten jej musí zpracovat a zhruba do 3 pracovních dní budete mít peníze zpět.

Při platbě bankovním převodem

Platby převodem vracíme na zpět na Váš účet prostřednictvím internetbankingu – v tento moment budete požádáni o sdělení bankovního účtu a finanční oddělení Vám tam navrátí platbu. Tento nejčastěji proces trvá zhruba 5 pracovních dní. Peníze Vám dorazí z firemního účtu vedeného u Raiffeisenbank, a.s., 2202244619 / 2010.

1) Chcete-li podat reklamaci nebo odstoupit od kupní smlouvy, musíte vyplnit následující formulář

> Reklamační formulář a formulář pro odstoupení od kupní smlouvy

Níže naleznete informace, které získáme díky interaktivnímu formuláři a díky kterému budeme moci otevřít reklamační protokol a také nastíníme, jak probíhá vyplnění reklamačního formuláře a vrácení peněz.

Jak to probíhá:

  1. Interaktivní formulář Vás vyzve, abyste zadali číslo objednávky a tím dojde k validaci i ověření pro Vás
  2. V následujícím kroku Vám automaticky nabídneme zboží, které jste zakoupili a na které tak pouze kliknete, aby se daný produkt přenesl do reklamačního protokolu a naše reklamační oddělení tak vědělo, který produkt (případně více produktů) chcete reklamovat nebo u kterého chcete odstoupit od kupní smlouvy
  3. Po zvolení zboží, které chcete reklamovat či vrátit, vyberete, zda chcete zaslat nový produkt nebo vrátit peníze a další relevantní informace, které nám poslouží k urychlení procesu vrácení peněz

Milý zákazníci, interaktivní online reklamační formulář výše Vám umožní v průběhu zvolit reklamované zboží. Pokud jste zakoupili pouze jeden produkt, bude Vám po zadání Vašeho e-mailu nabídnuta možnost reklamovat zakoupený produkt. Pokud jste zakoupili více produktů, než jeden, budete moci reklamovat všechny produkty z celé objednávky. Věříme, že tato forma reklamace je časově nejméně nákladná – Vámi vyplněná data systém okamžitě přeposílá kolegům z reklamačního oddělení, kteří zahájí ihned reklamaci. Pokud máte problém s vyplněním reklamace, napište nám na [email protected] a my Vás navedeme.

Reklamace vyřizujeme ve většině případů zasláním nového zboží. O odeslání nového zboží je Kupující vyrozuměn emailem. Doba dodání nového zboží je stejná jako při objednávce.

Neposílejte nám zboží na reklamaci dříve než vyplníte reklamační formulář.

Pokud nebude možné řádně reklamované zboží opravit, ani nebude u našich Dodavatelů stejný nový výrobek na skladě, budeme informovat zákazníka s nabídkou podobného zboží. V případě nesouhlasu se záměnou vracíme peníze zákazníkovi zpět na jeho účet.