DOPRAVA – Česká pošta Balík do ruky
Doba dodání
S ohledem na aktuální mimořádnou situaci a to na pandemii způsobenou COVID-19 se může stát, že bude prodloužena dodací doba zásilek a to z důvodu omezení letecké dopravy a logistického zdržení na nejenom straně zahraničních dodavatelům, ale také na straně České pošty nebo Zásilkovny, neboť tyto dva české subjekty přebírají zahraniční zásilky a rozváží je až k Vám do rukou nebo na odběrná místa.
Naši dodavatelé dělají co mohou, aby urychlili dobu dodání ale jsou nuceni respektovat vládní nařízení a opatření pro zamezení šíření COVID-19, která se dotýkají omezení dopravy. Doručení zásilky se tak může prodloužit až o 40 pracovních dní k běžné doručovací době.
Stav vaší objednávky si můžete zobrazit v zákaznické podpoře, kde stačí zadat číslo objednávky a rázem zjistíte informace k vaší objednávce.
Prosíme naše zákazníky, aby zachovali klid a dodržovali vládou nařízenou karanténu a omezili návštěvy svých prarodičů a lidí, kteří se díky zdravotním problémům mohou klasifikovat jako ohrožená skupina.
- Doba dodání je uvedena u každého produktu. Standardní dodací doba je 5-40 pracovních dní. U ostatního zboží je dodací doba individuálně uvedena u produktů podle dodavatele a období v roce(Vánoce, jiné svátky). Uváděné dny dodání jsou počítány vždy ode dne odeslání. Maximální doba dodání činí 60 pracovních dní od odeslání zásilky. Pokud zásilka není doručena v této lhůtě, zadejte si reklamaci, zboží Vám pošleme okamžitě znovu nebo vrátíme peníze.
- Zásilka je doručena(uložena k vyzvednutí) zákazníkovi Českou poštou
- V případě poškození obalu trvejte na překontrolování obsahu zásilky s pracovníkem České pošty a sepište protokol
- V případě ztráty zásilky při přepravě zasíláme na své náklady zákazníkovi zboží nové, v tomto případě je potřeba počítat s prodloužením dodací lhůty
- Objednávky s hodnotou vyšší než 550 Kč mohou být celně projednány, vyměřené CLO a DPH zákazníkovi kompenzujeme dle těchto podmínek. Pravděpodobnost celního projednání u objednávek do hodnoty 3000 Kč je z naší zkušenosti méně než 0,1%
- Zboží dodává Dodavatel. Obvyklá dodací doba je uvedena u každého produktu. Zákazníci mohou zažádat o znovuzaslání zboží, refundaci kuponem nebo vrácení peněz v případě, kdy není zásilka doručena do 60 dnů ode dne odeslání. Obvyklá doba odeslání zboží od potvrzení objednávky (resp. uhrazení objednávky v případě platby předem) činí 1-5 dnů. Nejzazší termín odeslání zásilky ode dne potvrzení objednávky (resp. uhrazení objednávky v případě platby předem) činí 30 dní.
PLATBA
Platba bankovním převodem (platba předem)
Jak uhradit objednávku při platbě předem
- Po přijetí objednávky vám zašleme potvrzovací email se shrnutím objednaného zboží, kde si můžete zkontrolovat vaše doručovací údaje. V tomto emailu také naleznete pokyny k platbě. Číslo objednávky je variabilním symbolem pro platbu a na základě variabilního symbolu dochází k automatickému párování plateb v našem systému, snažte se prosím uvést do variabilního symbolu (VS) správné číslo objednávky.
- Po přijetí platby na náš účet dojde k expedici vaší objednávky. Číslo účtu a důležité pokyny pro platbu naleznete níže:
Číslo bankovního účtu: 2601811318/2010
IBAN: CZ2620100000002601811318
BIC: FIOBCZPPXXX
Variabilní symbol = Číslo vaší objednávky
Platba kreditní kartou
- Po vyplnění doručovací adresy a souhlasením s obchodními podmínkami v pokladně budete přesměrování k platební bráně, kde provede platbu kartou.
Zrychleným bankovním převodem (bankovní tlačítka)
- Po vyplnění doručovací adresy budete vybídnutí k vybrání své banky formou bankovních tlačítek, kde se jedním kliknutím dostanete na přihlašovací stránku své banky, kde se přihlásíte k platbě, kde již budete mít vyplněné údaje jako je částka za objednávku a variabilní symbol a poté pouze ověříte platbu, kterou ihned uvidíme jako zaplacenou
QR kódem
- Při zvolení platební metody platba bankovním převodem bude zároveň vygenerován QR kód, který můžete pomocí chytrého telefonu naskenovat do svého mobilního bankovnictví a rovnou zaplatit.